cilaks.blogspot.com





Free Web Counter

Minggu yg memenatkan
Wednesday, April 8, 2009

haha..aku sbnarnye sgt bosan lg pening..haha... mgu ni jadual kami sgt pack gile...even nelly yg len kos pn bz,...
kami memulakan hr sbtu dgn mnjadi kakak fasi di sebuah skolah mngah di Pekan..(name dirahsiekan...*pdhalakulupe*) then hr ahad, mama n nelly p jd refree utk bola jaring petakom(name sejenis kelab)...aku bjanji mau pegi, tp tibe2 pg tu mimpi best plak..sori la rkn2..hr isnin plak aku,mama n ira ade final public speaking english..perghh~!!..mlm tu, tanti n olyn kne present projek manufact..pergh, dgr cte, anak samykano sgt best menghentam..bgtu jge dgn dr sug...*cough*... lecturer2 yg len...and SLASE pn tibe...yeah~!!test II utk aku,mama n ira..pergh, best gile mnembak..malam tu plak, aku,mama n ira kne present projek manufact ktrng plak...best gile rase da lps...then mlepak bilek mama n neli, mngumpat~!!!

^^ps: ira cilake, xmo kasik aku masuk bilek, die p letak lipas yg dh mninggal dunie dpn pntu..mmg cilake..aku trus ke bilek zila, memanggil beliau utk menghalau lipas yg dh mninggal dunie itu...oh ZILA is my heroIN!!!!thanx to ZILA!!!^^

RABU ... test Manufact ptg, test Electronic lab malam...
KHAMIS...test math mlm...

yeah~!!inilah idop kami mgu neh..
oh, sememangnye blagak dan prasaan adelah prangai aku sjk lahir...aku mau blagak neh...
ktrang men bola baling sabtu llpas, dpt no 2...ktrang men badminton mlm sbtu n ahad lpas,double fara-mama dapat no 2,double tanti-azzah dapat no 3...yeah.. wpun xdpt no 1, tp kami amat berbangge sbb kami kalah ngan team UMP..yeah..and that was the 1st time ktrang men bola baling (slain koQ) n badminton(slain men ngan mak kt umah)...since ktrng hy biase mnendang bola..

^^ps:hamper yg bdminton no 2 tu, aku bw p blek mama yg mmpunyai tanti,olyn n nelly..br je 2 kali mataku brkelip, hmper tuh dh lenyap..perg,...gile kargo dowh korang^^

oh..hr tu, kmi trpiker glaran baru utk kami smue..mklum la, da tensen stadi, pmikiran mnjadi mereng scare tibe2...

TANTI = Workaholic
OLYN = Eataholic
NELLY = Laughaholic
IRA = Enjoyaholic
MAMA = Bookaholic (sbnrnye Studyaholic, tp mcm bookaholic lg best sbut..)
FARA = Sleepaholic (aku mmg xstuju dowh dgn bnde ni..aku mne de kuat tdo...bile aku tdo? xpnah kn??!!!!~)

bosan...tgk la gmbor2 ni ye...double klik pade gmbar utk mlihat jrawat2 kami dgn lbeh bsr..



apela yg mama n acap bualkn..aku n nelli hy pntingkan kmera..
(nellymuke gangster gile dowh..hahaha)

(blakang:nelly,aku,mama,seha, olyn......depan: standing/sitting/jumping/readyutkberlepas tanti!...hahah)

elellelelelelelle~...smue mau pluk olin..(ade ufo ke kt ats wei? tgk org2 blakang tu mrengung langit dgn kagum~!!)

(atas:blakang tallaque,mama,olyn,naufal..bwh:akumukepelik,nelly)

nelly bajet pnyayang mau ketuk2 kpale aku..aku xready lg dowh gmbo neh!!! (is it just me.. or mmg smue org pn rs cm aku..muke tanti nmpak tlebih gmbire..hurmm..)

cilaks @5:00 AM 0 Comments

0 Comments:

Post a Comment

Please comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home